Next stop- Barcelona!

Oleme tasapisi terveks hakanud saama. Jäänud on veel köhapoiss, kellest kuidagi lahti ei saa. Kuna me meie kursuse kõiki aineid ei võta, siis oli sel nädalal kooli väga vähe ning kuna haigus ka veel tasapisi mõtteis tuikas oli nädala alguses suhteliselt vabakava. Ilm on nadi olnud, tihti sajab ja on üpris jahe.

Häid uudiseid ka! Teisipäeval Eestimaa pinnalt startinud poisid jõudsid neljapäeva õhtupoolikuks lõpuks õnnelikult ENAC’i kohale 🙂 Algus tundus nii uskumatu, et kuidas see võimalik on, et nad nüüd ongi siin ja mu väike pruun Kiamusu samuti! Olen neile ja oma perele (issi :*) niiii niii tänulik 🙂

Mis eriti tore, ma sain lõpuks kätte oma kauaoodatud talvejope, kodumoosid, pudru ja muu nänni, mida olin palunud saata! Imeline!

Neljapäeva õhtul käisime taaskord Pech-Davidis, kuid seekord läksime sinna pimedas nii nagu meie kursaõde meile soovitanud oli. Tõesti- tuledes linn nägi imeilus välja!

Reedel tutvustasime poistele Toulouse linna, käisime Jean Jaureses, jalutasime Garonne’i jõe ääres Pont Neufini ning vaatasime üle ka Le Capitole.

dav

Linnast tagasi campusesse jõudes käisime meie neiudega korraks koolist läbi, kuna pidime oma suunajuhatajale selgitama, et olime haiged olnud. Edasi otsustasime minna Aeroscopia muuseumisse. See on pirakas lennundusmuuseum otse Blagnac’i lennujaama külje all. Pilet õpilasele maksis 9.50 ja selle eest jätkus tegevust rohkem kui küllaga.

DSC_0764DSC_0768DSC_0772DSC_0776DSC_0780

Concorde kokpit

lennuki sees olid klaaspõrandad ja -laed, et näha kuidas kõik erinevad süsteemid on paigutatud

A300B kokpit

DSC_0821DSC_0827DSC_0830

Messerschmitt Bf 109

sipelgas Leena Concorde’ga

Airbus Beluga :’)

Reede õhtupoolikul pärast pisikest puhkepausi ringi trampimisest saime taas campuses kokku, et hiljem koos linna peole minna. Istusime paar tundi minu toas, mängisime bussijuhti ja üritasime Türgi pliksidega skypeda, aga internet otsustas sussid püsti visata poole pealt ja seega ei tulnud sellest eriti palju välja. Kuulasime Nancyt ja Nexust ja nautisime niisama vana Eesti kvaliteetmussi 😀

12789773_1067498659960633_946863326_o

Edasi liikusime jällegi muusikatuppa, et koos teiste kursusekaaslastega enne linna suundumist üks karaoke maha pidada. Täitsa lõbus oli! Linna jõudes oli kell juba märkamatult 2 saanud ja esimesse peopaika jõudes hakati seda just sulgema. Otsisime järgmise koha, mis oli kahekorruseline aga imepisike. Kuna see tundus, et on ainuke avatud koht, siis sobis kah 😀 Seal veetsime aega kuni kella 5ni, mis oli ülimalt väsitav. Asi oli selles, et metroo suletakse kella kolmest ning avatakse taas kella viiest. Kunagi lõpuks 6 paiku jõudsime tagasi campusesse ja läksime kõik unemaale.

Täna käisime poes homseks vajalikke asju ostmas (meil on nüüd nädal aega vaheaega). Üritasime enda mobiilikaarte ka uuesti laadida, aga olime päeva hiljaks jäänud.. See tähendas seda, et pidime kõik omale uued SIM kaardid ostma. SIM kaart ise maksab 10 eurot, kuid telefoni toimima panemiseks tuleb maksta iga kuu kas 2eur (2h kõnesid ja piiramatud smsid ja tsutitsuti netti) või 20eur (piiramatud kõned ja sõnumid ja 50 gb netti).

Capitole juures läksin täiega äksi täis, sest keset platsi toimus tantsu battle :O 😀 Rahvas kogunes ümberringi ja elas ja plaksutas huviga kaasa.

Lõpuks saime hakkama ja tulime tagasi koju puhkama, sest homme on varakult vaja ärgata. Poistel läheb kell 7 lennuk, mis tähendab, et neil tuleb hiljemalt kell 6 lennujaamas olla, mis omakorda tähendab, et meil tuleb siit 5.15 startida.

Kui kutid oleme lennujaamaära visanud ja hüvasti jätnud algab aga meie vaheajareis!! 🙂 Esmalt võtame suuna Barcelona poole ning pärast paari päeva jätkame teed Valencia poole! Loodame, et tuleb mälestusi täis tripp!